portfolio

Reedycja - III wydanie bestsellera Kamili Rowińskiej "Buduj życie odpowiedzialnie i zuchwale"

Projekt okładki, łamanie i skład książki. Format A5. Okładka zadruk cmyk 4+0. Wnętrze zadruk Czarny (K) + 1 Pantone. 240 str. 

Logo Aleksandra Ruta

Projekt graficzny logo, określenie kolorów, fontów 

Seria 12 broszur dla Instytutu Edukacji Pozytywnej

Opracowanie layoutu broszur, grafiki, łamanie i skład oraz dtp publikacji. Format 1 broszury A5 / ok 30 stron.

„Matematyka zaufania” Sebastian Kotow

Projekt graficzny okładki oraz łamanie i skład całej publikacji. Książka w oprawie miękkiej, format A5, 192 str. Okładka zadruk CMYK 4+0, środki zadruk 1+1.

Logo kancelarii prawnej Maj&Cieślak

Opracowanie logo dla kancelarii prawnej, system identyfikacji wizualnej, key visual, materiały promcyjne, layouty dokumentów firmowych oraz layout strony www.

Logo "STĘPNIAK STYLE"

Logo nowej marki na rynku polskim, propagującej zdrowy styl życia w każdym obszarze czy to prywatnie czy biznesowo.

"Uwierz w swoją markę online"

Książka autorstwa Joanny Ceplin. Projekt okładki oraz projekt makiety książki do składu. W ramach tego projektu dodatkowo zostały opracowane: landingpage, rollUp, ulotka, reklama prasowa, wizualizacje.
Format: A5, 304 str. Oprawa miękka ze skrzydełkami.
Okładka zadruk CMYK 4+4. Uszlachetnienie: folia soft touch + lakier wybiórczy UV. Środki zadruk: Black (K) + Pantone

"Mydło i mazidło"

Książka autorstwa Anny Marii Januszczyk, Joanny Kłak. Publikacja Wydawnictwa DLACZEMU. Format 165/235 mm. Ilość stron: 272. Książka krok po kroku pokazuje jak przygotować własne perfumy, toniki, mgiełki, maseczki, mydła, peelingi, mieszaniny olejowe i wiele innych. Oprawa miękka ze skrzydełkami. Druk środków CMYK 4/4, kreda. Okładka zadruk CMYK 4/0. Uszlachetnienie okładki: folia soft touch + lakier wybiórczy UV.

Logo fotografki Eli Chabierskiej

Opracowanie idenyfikacji wizualnej Eli Chabierskiej. Fotografki specjalizującej się w fotografi kobiecej, biznesowej. Kreacja logo wraz z opisem kolorów i fontów.
 

Logo Maya

Opracowanie idenyfikacji wizualnej dla studia projektowego MAYA. Projekt obejmował: kreację logo, określenie kolorów firmowych oraz fontów.

"Sztuka błądzenia"

Projekt okładki, makiety oraz łamanie i skład publikacji. Książka SZTUKA BŁĄDZENIA jest publikacją autorstwa Rafała Żak. Oprawa miękka ze skrzydełkami. Format A5. Okładka zadruk CMYK 4/0 Karton powlekany jednostronnie + folia połysk. Zadruk Środków: Black (K). Ilość stron: 224.
 

Logo Cacuszka

Opracowanie idenyfikacji wizualnej dla marki handmade CACUSZKA. Projekt obejmował: kreację logo, określenie kolorów firmowych oraz fontów.

"Liderki"

Książka autorstwa: Patrycji Załug i Ewy Raczewskiej. Historie 9 kobiet które zmieniły swoje życie. Oprawa miękka ze skrzydełkami. Format A5. Okładka zadruk CMYK 4/0 Karton powlekany jednostronnie + lakier wybiórczy UV. Zadruk Środków: Black (K). Ilość stron: 226.
 

Zuza Sentkowska (logo + www)

Opracowanie idenyfikacji wizualnej dla Zuzy Sentkowskiej. Projekt obejmował: kreację logo, określenie kolorów firmowych. Indywidualny projekt graficzny strony internetowej oraz wdrożenie w oparciu o CMS WordPress.

Album reliefów Andrzeja Nowackiego

Album prac relefów i pasteli Andrzeja Nowackiego. Książka w oprawie twardej, zadruk okleiny CMYK 4/0 + uszlachetnienie folią soft touch. Zadruk Środków CMYK 4/4, kreda mat 170g.
 

Uroczysko

Opracowanie idenyfikacji dla pensjonatu, spa UROCZYSKO. Projekt obejmował: kreację logo, określenie kolorów firmowych oraz fontów.

Layout opracowań graficznych

Sebastian Kotow – mówca motywacyjny, dla którego opracowany został szereg materiałów promocyjnych z przeznaczeniem do druku oraz na potrzeby online.
 

Michał Zawadka (www)

Indywidualny projekt graficzny strony internetowej wraz z wdrożeniem do CMS WordPress.

Ach i och

Szkoła języków obcych dla której opracowane zostało logo, plakaty, ulotki oraz strona internetowa w oparciu o CMS WordPress.
 

Dlaczemu

Identyfikacja wizualna wydawnictwa DLACZEMU. Kreacja logo, kolorów firmowych oraz fontów.

Chcę być kimś!

Seria książek z zakresu rozwoju osobistego dla młodzieży, autorstwa Michała Zawadki. 4 części. Format A5, ponad 250 stron ma każda część. Oprawa miękka ze skrzydełkami z uszlachetnieniem folią soft touch oraz lakierem wybiórczym. Zadruk okładki 4/4. Zadruk środków: Black (K) + 4 kolory Pantone.
 

Ilustracje do książki

„Nie tłucz się dietami” książka Eli Lange, do której zaprojektowałam okładkę oraz serię ilustracji wektorowych.

Dotyk kolibra

Festiwal rozwoju osobistego online. Projekt logo oraz projekt graficzny landing page.
 

Galeria Bajek - wiersze pisane obrazem

Książka autorstwa Michała Zawadki zilustrowana  obrazami Rafała Olbińskiego. Wieszcze są w 2 językach: PL i EN. Format książki B4. Oprawa twarda wszlachetniona lakierem wybiórczym (okleina CMYK 4/0  oraz wyklejka CMYK 4/0) Zadruk środków kreda CMYK 4/4.

Apia

Indywidualny projekt graficzny sklepu obuwniczego APIA.
 

"100 pomysłów jak być dla siebie dobrą"

Pierwsza książka autorstwa Patrycji Załug adresowana do kobiet. Format A5. Oprawa miękka, zadruk CMYK 4/0. Zadruk środków – Black (K).  

Fundacja Chcę Być Kimś

Współpracująca z Wydawcnictwem Mind&Dream – Fundacja Chcę Być Kimś, wspiera rozwój osobisty dzieci i młodzieży. Kreacja logo i innych materiałów promocyjnych.
 

Michał Zawadka (logo)

Identyfikacja wizualna marki osobistej – Michał Zawadka. Mówca, autor, pisarz.
Kreacja logo, kolorów firmowych, fontów oraz innych materiałów reklamowych.